Bloggar från iPhone

Tricket med att blogga från sin iPhone på blogg.se är att ändra redigerare har jag upptäckt. Att ladda upp bilder har jag inte klurat ut än men det får visa sig nu. Idag har Tobias vart ledig så vi har gått på långpromenad till mammas jobb, lånat bilen och åkt till Borlänge och handlat pysselsaker till vårt album! Vilken tur jag har som har en så pysslig pojkvän! Efter det promenerade vi hem till mig, kollade på min och Annies favoritfilm när vi var barn (berättelser av Beatrice Potter) och sen promenerade vi till Kålgården och pysslade. Vi kom alldeles nyss in från en till prommis. Jag kanske bör tillägga att vi åt jordnötssmör- och sylt-mackor till frukost och att vi åt ute två gånger idag också. Så prommisarna och maten cancels out one another så det räknas inte. Inget av det.
0 kommentarer